onsdag 9. mai 2012

Alene

Ifa er faktisk ikke så veldig flink til å være hjemme alene. Hun kan være alene uten å ødelegge noe, men hun har (har jeg blitt fortalt) noen pipe og bjeffe seanser som jeg føler er litt plagsomt siden vi bor i leilighet og vi har naboer. Heldigvis trenger ikke Ifa å være mye alene, men det at hun ikke er stille gjør ting litt vanskelig. Hun bjeffer og piper ikke konstant og hun er noen timer alene innimellom, men å la henne være alene på kvelden for eksempel er noe jeg kvier meg for fordi da er alle naboene hjemme. Men jeg vil jo selvfølgelig heller være hjemme med Ifa enn å gå på kino for eksempel, det er jo bare å kjøpe seg en DVD eller tre :-)  Og hun er veldig god til å vente i bilen, så det meste løser seg og kanskje går det bedre på sikt? Bildet er i allefall illustrerende nok, TA MEG MED!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar